SOFT

Lite skönt dag! Sitter just nu på altanen och lyssnar på sjukt soft musik och käkar chokladboll med mjölk! Snart ska jag åka in till stan för att träffa Magda och Frida. Jag och Maggan ska gymma lite och sen bada. Imorgon blir det även chill med brudarna, tänkte grilla lite och sitta och mysa i solen. Känns som det kommer bli en skön vecka, samt nästa då vi är lediga 3 dar! Imorgon slipper jag även skolan för jag ska på styrelsemöte med några lärare och massa folk från olika företag, så vi ska prata om vår linje och om praktiken och sådär..lite nervöst att sitta och prata inför massa folk man inte känner. Jaja, nu ska jag ta och packa ner sista gym-grejjorna..höörs då!


 image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0