just chillin'

det är torsdagsnatt och jag sitter vid min trappa och skriver lite på datten. Denna dag har jag spenderat med att fira Janne's födelsedag, sen gått runt i gävle och frossat lite. Det resulterade i lite sköna grejjer jag ska ta med mig imorgon kväll! Vi åker till Gran Canaria om ett dygn typ!! yeaah! Resten av kvällen har jag stått och packat massa prylar som inte får plats i resväskan. Förresten är NATHALIE i öarna just i denna stund jag skriver! kanske kommer och hälsar på en dag, hähä!  nä, nu ska jag kila upp på rummet och lägga mig och sova så jag hinner med allt imorgon! Godnatt allesammans (ni SJU stycken som tittar) !! Ha en skön vecka i Svergie, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0