rastlös.

När kommer du sommaren? Har inte haft sol sedan, ja, väldigt längesedan känns det som. Jag har iallafall börjat jobba för att försöka få ihop lite pengar, började för en vecka sedan hos pappa. Och om två veckor är det tänkt att Jag, Mattias, Sandra och David ska åka utomlands. Har varit inne och kollat, och ja, det är inte billiga resor just nu. Frida och jag sticker ju också omkring den 10:de, till Rhodos, om det finns några biljetter kvar detvillsäga. Alla vill ju åka bort från Svergie just nu verkar det som. Men det ska bli av för oss!


Såhär soligt var det när mamma fyllde år! Vill att det ska bli bättre väder just nu.

Några låtar jag gillar lite extra nu är
Duffy - warwick avenue
Kid Rock - All summer long
Melee - Built to last
Volbeat - The gardens tale



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0