Trött och förskyld

Morsning, kom hem från praktiken för ett tag sen och sitter just nu och väntar på att få hugga in lite lasagne som mamma har gjort. Det har känts som en lång dag på praktiken eftersom man är lite krasslig och trött, synd är väl det när det är så fint väder också. På torsdag är det sista april och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra, ta det lugnt hemma eller åka till Uppsala med polarna? Jobbig läge det där. Typ hela helgen har jag varit i Gävle, i fredags blev det lite mingelkväll på Indiska där jag och Lovisa gick lite modevisning och det finns också en artikel på nöjesmagasinets hemsida KLICKA HÄR  så det är ju lite roligt. På kvällen blev det lite personalfest med utgång. Sen i lördags blev det lite mysfest hemma hos Matte med lite folk.  Nu lockar lasagnen ganska mycket...MUMS hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0