Julskyltning och Dans

Idag är det första advent vilket betyder att jag  måste börja köpa julklappar snart, har ingen aning om vad man ska köpa, men så är det väl varje år. Idag var det julskyltning på stan i Sandviken, så jag, Sofia och Frida stog vid krysset och sålde våra armband. Men det var Frida och Sofia som stog där mest eftersom jag hade dansuppvisning med latinon. Vi sålde iallafall runt 10 armband så vi tjänade ihop 800 spänn! Det är najs. När jag kom hem så fikade vi i familjen bara för att vi har typ 20 muffins som inte blev sålda. Nu blir det mys hela kvällen. Godkväll på er!



KÖP VÅRA ARMBAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s, peacebrickan kostar 65 och inte 80 kr.


Kommentarer
Postat av: fridsonoo

Cilla vi sålde typ 15 och fick nästn ihop 1000 spänn!!!!! ville bara rätta lite .. :p

2008-11-30 @ 21:40:57
Postat av: Rebecka

spara den bruna till mig ;)

2008-12-03 @ 05:14:06
URL: http://iiro.blogg.se/
Postat av: Julia

Sjukt fina! (: Fest imorn? / Julia

2008-12-05 @ 23:49:18
URL: http://julialindberg.blogg.se/
Postat av: elin

vart kan man köpa era armband då???? (:

2008-12-26 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0