Öppet hus

Ja, jag ska tydligen skriva ett inlägg här. Och jag har ingen inspiration, men jag gör det för att min vän cilla ska bli glad. Vi delar nämligen på den här bloggen. Även fast cilla är mest aktiv. Ja i alla fall så har vi öppet hus idag, ska försöka locka lite nior att välja våran linje, fett soft asså. Hoppas på lite mer killar tills nästa år. Senare blir dte dans för mig och cilla, trevligt! Fast drygt på ett sätt, för jag skulle hellre ha gjort något annat. Men så är det!

Avslutar med den här videon, både jag och cilla älskar den


Kommentarer
Postat av: Mattan

Sjukt bra video tjejer!
nu har vi väll bara typ 711 timmar kvar i skolan idag va?

2007-11-29 @ 14:53:53
URL: http://mathildapet.blogg.se
Postat av: frida

jo förlåt cilla, klart du ska ha all äran för den fantastiska loggan du har gjort, glömde ju det. Är du glad nu?

2007-12-03 @ 12:05:38
URL: http://fridalytter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0