söndag den 10:de februari

vaknade med frida vid min sida idag:) hon kom hem till mig efter att jag hade käkat med mamma och pappa. Vi pratade istället för TV och somnade ganska tidigt för att vara en lördagskväll. Idag har vi bara lökat framför tv:n så vi bestämde oss för att dra oss och spela bowling! vi (mest frida) suger på att bowla eftersom det är vår tredje gång:) sedan blev vi hungriga odh fryssna så vi gick till stan och fikade och drack varm choklad. Sen hyrde jag en film som jag ska se snart med mattias :)

nu blir det filmen med audrey tatou i huvudrollen jaoo! godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Frida Lyttaah

du jag ska tala om för dig att jag visst är bra på bowling. Nu vet du det. Tja.

2008-02-10 @ 22:35:29
URL: http://fridalytter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0