Bowlin and billin

God kväll! Denna helg har varit sjukt lung och mysig. I fredags blev det lite filmkväll med Anni, Nichole och Shervin med chips och dipp. Igår tänkte vi hitta på något roligt så vi åkte in till Gävle för att spela lite disco-bowling. Efter den det så gick vi till Wasa och lirade biljard. Idag kände man sig inte allt för pigg när man vaknar vid ett-tiden. Är själv nu hemma eftersom mamma ska börja plugga i Uppsala imorgon och pappa ska operera sitt öga där också. Nu ska jag kika på TV och eventuellt gå och lägga mig. Praktiken börjar ju imorgon så jag måste vara pigg.

Haha, lär berätta roligaste händelsen idag. Jag sov hos brorsans tjej Elin inatt i hennes pappas säng. När jag vaknar på morgonen kommer min bror in och säger att jag lär hoppa upp ur sängen fort som satan. Står på golvet i pappans rum i underkläder och hör hur hennes pappa (som jag aldrig har träffat förut) kommer in i rummet. Tog mina kläder och rusade ut ur rummet, tomatröd i ansiktet med ett litet "hej.....då" Sjukt jävla pinsamt.


Snyggaste bowlingposen

Sötfisarna Shervin och Madde
Nichole, sämst på att bowla, ännu sämre på biljard ;)haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0