Det var fett!

Hallå! Vilken fest det blev igår! Helt sinnesjukt vad mycket folk det blev. Men det är najs. Något som inte är lika najs är att jag har städat hela dagen idag! Men man har ju iallafall fått i sig en pizza som håller igång en. Vad var det någon sa: det kommer spåra ikväll cilla!!. Och vad gjorde det? Spårade som tusan, spyor på golvet, bråk, glassplitter överallt, och min botaay syntes kanske lite väl för många gånger! MEN vad gör det idag?:D Hade fett kul igår och hoppas alla andra hade det också! Tack alla som hjältpe mig att städa igår! 

 
I början var vi tio...


och vi blev några fler...

och det slutade med femtio-sextio pers kanske...


men jag var nöjd ändå...


Anna ser taggad ut ;)

Kommentarer
Postat av: John Edvard Larsson

Tack för igår föresten =) hoppas huset står kvar!

2009-03-15 @ 21:54:17
URL: http://johnlarsson.blogg.se/
Postat av: anna

HAHAH lugn nu !XD

2009-03-16 @ 17:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0